5 Ocak 2011 Çarşamba

hafızanın derinliklerinden #2 - baBes in toyLaNd

yılın ilk sabahında, kendimi yataktan koltuğa zorla sürükledikten sonra, mgm sinema kanalında bir filme rast geldim ve ne hikmetse oturup izledim. film, 1986 yapımı "babes in toyland"di. filmin tek çekilir yanı, 11 yaşındaki haliyle ufacık tefecik drew barrymore ve 22 yaşındaki haliyle yeni yetme keanu reeves'di. yine de pes etmedim, ısrarla sonuna kadar dayandım. (hiç gereği yoktu)


filmin konusunu da bir yerlerden hatırlıyordum aslında. (fiL) hafızayı biraz zorlayınca 8-10 yaşlarında izlediğim başka bir versiyonunu hatırladım. meğer o zamanlar izlediğim hali 1934(!) yapımıymış. filmin diğer adı "march of the wooden soldiers", ki ben bunu hatırlayabilmiştim. "babes in toyland"in (stan) laurel ve (oliver) hardy'li bu ilk versiyonu siyah beyaz ve çok daha eli yüzü düzgün. bulsam tekrar izlerim sanıyorum.


hafızamda yer eden çocukluk filmlerimden ilkini böylece paylaşmış olayım, birkaç kare ve bir videoyla.


1 yorum:

  1. JamBo; hafızan fil i de geçiyor sanki...ben dün yediğim yemeği hatırlayamazken senin hatırladıklarına bak... ben türk filmlerini izlerim gerekli ya da gereksiz...hatırlama başarına valla bravo diyorum...

    YanıtlaSil