18 Ocak 2011 Salı

68.Golden GLoBe (Altın KüRe) Kırmızı Halı Değerlendirmesi ve Tören Dedikoduları

töreni seyrettim. sunucu ricky gervais çok gıcıktı. ödülleri sunmak için çıkacak kişileri, önden önden iyi benzetti. robert de niro, cecille b.demille onur ödülü'nü aldı, konuşmayı biraz fazla uzattı ama iyiydi yani. (ödülü almasından kısa bir sonra ödülü paramparça olmuş bu arada) bir de 50-60 yaş üstü her çıkanı (ödül alsın almasın) ayakta alkışladılar, ne iş? ama bir yandan da al pacino, törenden ayrılıp çocuklarını yatırmaya gitmiş (hollywood.com haberi) tören sonrası partisi için geri döndüğünde ise içeri alınmamış! vay vay!

bu görkemli törenleri seviyorum aslında.
ödül almak için her çıkandan dokunaklı veya espiritüel bir konuşma bekliyorum ama öyle etkileyici bir konuşma olmadı. Akademi ödüllerinden medet umacağız artık.

geçelim kılık kıyafet değerlendirmesine.
golden globe'un kendi sitesinden aradığım her şeyi bir arada bulamadım, google'da ararken bir siteye rast geldim. gecenin kıyafetlerini renk tonlarına göre ayırmış, çok da hoş olmuş. hepsi bir arada şuradan görülebilir.
ben en kötülerini derledim. berbatlıkta birinciliği de tilda swinton'a (üçüncü sıradaki) verdim.


...ve gönüllerin en şıkı, tabii ki scarlett johansson!

3 yorum:

  1. ben en kötüler arasına angelina jolie de girer diyorum. tiksindim. bence en iyi ise olivia wilde. çok acayip bi elbise değildi ama çok şıktı kesinlike (http://starlounge.tr.msn.com/index.cfm?objectid=105012&imagenr=62) aynısından istiyorum. aynı sayfada bi de oylama var. sonuçları bana hiç uymadı ama bilgilerinize.

    YanıtlaSil
  2. angelina jolie'ye yeşil yakışmış ama elbise kötüydü, haminne styla. saç baş, makyaj da kötüydü.

    senin beğendiğin güzel evet ama bence o tören için biraz fazla abartılıydı (gerçi abartmayı seviyor çoğu)

    jennifer lopez, christina aguilera ve michelle williams da kötüler arasında ama en berbatlara eklemiim dedim.

    YanıtlaSil
  3. fazla abartılı fikrine katılamayacağım. bissürüsü fazla abartılıydı. bizim için süslü anların arkadaşımızın/akrabamızın düğünleri olması çerçevesinde düşünmemeliyiz. selebrite bunlar, selebrite. ben bayıldım.

    YanıtlaSil