13 Ocak 2011 Perşembe

günLerin köPüGü #2

  • sevgili günlük, insanın bir şeyler planlayıp planlayıp yapamaması kötü şey. plan dediğin de bir şeyleri yapmak için değil mi zaten? gerçekleştirilmeyen plana ne deniyordu?
  • yemek yapmak güzeldir.
  • her akşam bir film seyreder olduk. geçen gün de rastgele bir film seçelim derken, kötü bir seçim yapmışız. the air i breathe'in imdb'deki seyirci oylarının 7 olması beni çok şaşırttı. 5 buçuktan 6 veriyorum ben. hadi o da birkaç ünlü sima bir araya geldiği için.
  • maalesef "muhteşem yüzyıl"a takıldık. türk dizilerini seyretmek gerçekten geriyor beni... bir türlü bitmiyor. ama kopan onca fırtınaya rağmen bir tersliğini görmedim ben. gayet iyi kotarılmış, eli yüzü düzgün bir yapım. ayrıca hürrem çogzel kız, hemi de türk'müş. (kopan fırtınalar da yamuk bir yapım olduğu iddiasıyla çıkmadı gerçi) 
  • breaking bad nerede kaldı? yoksa çekilmeyecek mi, yayınlanmayacak mı artık? hayatın ne anlamı kalır o zaman!
  • true grit, amerika box office'in 1 numarası, imdb'nin en iyi 250 filmi listesinde de şu anda 184.sırada. türkiye'deki gösterim tarihi belli değil. festivallerden birine gelir diye umuyorum.
  • festival demişken ifistanbul'a 34 gün kaldı. holley!
  • kendime düzgün bir oyun arıyorum. biraz bakınırken ne çok oyun oynamış olduğumu fark ettim. bir ara güzel bir seçki yayınlayayım diyorum. şöyle iyi bir beyin gıdıklayıcı (kategorisel olarak "brain teaser" deniyor sanırım) oyun bilen varsa haber etsin.
  • ray bradbury'nin "şimdi ve daima"sına başlamış bulundum. Moby Dick uyarlamasıymış. Hadi bakalım. Hayırlısı.
  • hayat ne tuhaf. vapurlar filan.

4 yorum:

  1. muhteşem yüzyıl a takılanlar türkiye de %50 yi geçmiş.yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil
  2. muhteşem yüzyıl yorumu 2!
    cancan benim de yorumumla yüzde elliyi geçiyoruz :P
    dün bu kadar tartışılan diziyi izleme girişiminde bulundum.
    yorumum şöyle olacak;
    yayında yapımda emeği geçen herkes belli ki çok çalışmış, beni bir süre sonra mışıl mışıl uyuttukları için de ayrıca teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Benim de konuyla ilgili yorumum şu olacak,
    bence dizinin ismi değiştirilmeli.
    "halit ergenç'in sevgililerinin suçu ne?" olmalı. hayır kendisisinin her dizisi aynı şekilde başlıyor ve bir türlü muhabbet ilerliyemiyor.

    YanıtlaSil
  4. inanmak zor ama "muhtesem yuzyil'i" seyretmiyorum...seyretmeyecegimmmmmmmmmmm...
    reklami ve yorumu cok yapilan dizileri, film'leri seyretmemek..cok tavsiye edilen kitaplari okumamak gibi bi huyum var..iyi mi kotumu bilmiyorum...

    YanıtlaSil