23 Ocak 2011 Pazar

günLerin köPüGü #3

  • sevgili günlük; günlerim ne zamandır köpürmüyordu, sakin sularda seyrediyordu. son birkaç gündür arkadaşlarımla vakit geçirdim. bazılarıyla haberleştim, bazılarını da özledim. aradan vakit geçse de tekrar görüşmek için fırsat yaratıp (hatta buna özel olarak çabalayıp) görüştüğünde de kaldığın yerden devam edebiliyorsan, gerçek arkadaştır diyebilir miyiz ona?
  • blog'u da 3-5 gündür ihmal ettim, bazı şeyler yazasım var ama elim gitmiyor. üşeniyorum da denemez. başka türlü bir şey herhalde.
aman ne komik
  • o çeçe sineğini bulursam kafasını ezicem. yeter artık, çık hayatımdan. uyku dediğin 5-6 saatten fazla olursa zararlı. yani ne gerek var ki? bi faydası var mı? ben görmedim. yüzüm gözüm şişiyor en fazla.
  • önüme birkaç güzel fırsat çıktı, güzel değerlendirmek gerek.
  • listeleri çok severim, liste yapmaya devam edebilirim. edebilirim. edebilirim.
  • movie-ozone beni "fellow bloggers" listesine eklemiş, sevindirik oldum.
  • başka da olan biten pek bir şey yok bu aralar hayatımda herhalde. gezmek istiyorum, uzak diyarlara gitmek, değişik peynirler yemek (evet, peynir!)
  • peynir demişken çay geldi aklıma. iyiden iyiye çay bağımlısı oldum. çay, tek başına içilince güzel olmuyor, kolektif bişey. rakı gibi yani. ama ben rakı içmem. tek başınayken kahve içerim ancak. bildiğin neskayve. üçü bir arada da değil, sek. amerikanyalıların dediği gibi "black." tattooed everything.
  • büyük laflar ediyorum bugün. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder