3 Ocak 2011 Pazartesi

iyi yeNi yıLLar - notlar

aslında ne zamandır blog'a bir şey yapmıyormuşum gibi görünebilir. evet, yeni bir kayıt girmedim ama şekliyle şemaliyle uğraştım epey.

ayrıca yeni gadget'lar ekledim.
gadget'lar da en alt cenahta yer aldığı için ilk bakışta göze çarpmayabilir...





biri film güncesi. aslında bu noktadan sonra neler izlediğimi ve neler okuduğumu hatırlatır mahiyette bir şey düşünmüştüm ama ajandavari bir gadget bulamıyorum bir türlü. bilen varsa beri gelsin.neyse işte, o yüzden liste gibi bir şeyler ekleyeyim dedim. malum yılbaşı ertesi pelteliği ancak evde film seyrederek atlatılabilirdi, netekim de öyle oldu. yerli yersiz birkaç film seyretmiş bulundum. ("film izlemek" yerine "film seyretmek" demeyi daha çok sevmişimdir hep, daha pasif bir eylemi çağrıştırsa da)

ayrıca takip ettiğim blog'lar dışında, takip ettiğim çok şahane siteler de var. onlara da yer versem güzel olur diye düşündüm. onun için de ufak bir liste ekledim ama herhalde bütüncül bir tasarım değişikliğine gitmek gerekecek. zira yok "yazılar okunmuyor", yok efendim "bunlar ne biçim renkler" filan gibi yorumlar alıyorum takipçilerimden.

sizden gelecek önerilere de açığım. interaktif bir blog da olabilir sonuçta.

ha bi de yakın zamanda 2010 değerlendirmesi, 2011'in getirecekleri gibi bir yazı yazmak istiyorum ama hala daha arama tarama çalışmalarım sürüyor. derli toplu bir şey olsun istiyorum.

sağlıcakla kalınız.

2 yorum:

  1. sevgili maMbo yoksa Jambo mu?!
    hala ne diyeceğimi bilemiyorum neyse :P

    iyi yıllar, bol tıklanmalar...
    izleyenin bol olsun :P

    her ne kadar bana takip hızım konusunda kızsan da şu anda şöyle bir durum oluştu hemen paylaşayım dedim; mutLucan yazıları, renkleri ve özellikle fonunu çog sevdi :D ekrandan ayrılmıyor...

    ama yakın zamanda değişiklik yapacaksan da seni engellemek gibi bi niyetim yok! aslında çog da ii olur cancan :P
    bazı yazıları okurken gözüm kamaşıyor...

    gadgetlarına bayıldım. hepsi çog çog güseller...

    "film güncesi" fikri muhteşem...
    bak artık daha sık takip edecem :D

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. evet, belki şu filcağız küçük bi resim şeklinde tutup fonu daha değişik yapabilirim diyorum. hem bir kaç kolon falan olabilir gibi gibi.. emin değilim henüz. yazan: bayan hYde.

    YanıtlaSil