8 Ocak 2011 Cumartesi

blog yapım aşamasında

evet, yeni şablon aramalarım sonuç verdi. yükledik bakalım.
kayıtları da düzenledim biraz ama daha işi var gibi. bir de aslında kayıtların tarihinin gözükmesi gereken yerler nedense "tanımsız" gözüküyor. algılayamadı mıdır, nedir. ama bu yeni kayıtta bile gözükmediğine göre bir terslik var.
"tepki" seçeneği de ortadan kalkmış(!)


karanlık arka plan beni de sıkmıştı doğrusu.
yorumlar kısmını da kaldırabilsem güzel olacaktı.


hadi bakalım, hayırlısı. 


sonradan not: kayıtlara atlama aralığı ekliyorum, tamamı sayfada gözükmesin diye. ama sayfayı açınca, kaydın devamını görüntüleyecek bağlantıyı ben göremedim. kayıtlar eksik/yarım gibi mi gözüküyor acaba?


notun notu: kayıtlar sonunda "devamı.." gibi bir link gözükmüyor, kayıt başlığına tıklandığında tamamı görülebiliyor.

10 yorum:

  1. valla ben çok beğendim.defter sayfası tarzı seni daha iyi yansıtmış...diğerinin fil ine bayılmıştım ama gerçekten okunmayan yerler vardı.
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. sevgili mambo,
    işte budur!!! yeni tarzın tam senlik olmuş :)
    yoksa sana bu fikri "wimpy kid" mi verdi :P

    diğer tarzın da iyiydi ancak bazı yazıları okuma güçlüğü çekiyordum. biliyorsun biz takipçilerin yaşlı haminneleriz :D ona göre...

    çalışmalarında başarılar cancan :D
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. sevgili nnbaLo, yılmaz takipçiliğin ve desteğin için teşekkür ederim. ayrıca "alemlerin"deki mesajı da aldım, aklımdaydı zaten. biraz beyin fırtınası yapalım.

    Harika, wimpy kid kim ayol? veya ne?
    çalışmalarım sürüyor. beğendiğine de sevindim.

    YanıtlaSil
  4. google hazretlerine sormadan cevap vermekte acele etmişim. evet, saftirik maMbo JamBo :)

    YanıtlaSil
  5. bak boyle ne guzel olmus...
    bu tip defterler den ne cok vardi sen de..gercekten seni cok guzel yansitmis...artik daha cok ilgilenirsin sanirim..
    hadi bakalim kolay gelsinnnnnnnn...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Mambo Jambo, çok eğlenceli olmuş sayfaların..ama ben o filini de çok seviyordum.
    arada sırada tekrar yüklersin..özlem gideririz.
    hatırlıyorsun değil mi filini :))

    YanıtlaSil
  7. Bende çooook beğendim bu halini..filcik de iyiydi ama :P sevgili nihan balo nun belirttiği gibi bazı yerleri okunmuyordu..yeni yeni takipteyim..hayırlı olsun geçde olsa blog un iremcancan :))

    YanıtlaSil
  8. glnz'cım teşekkür ederim. bu tip defterler ne çok vardı bende ama hepsi de yarım yarım kalırdı, günlüklerimi de iyi bilirsin :)

    zeynep, marla ve elif; size de ayrı ayrı teşekkür ederim. filim (film de olabilir) baki. ona da bi çözüm düşünücem.

    YanıtlaSil
  9. gunluk leri iyi bilirdim evet ama....uyariyi okuduktan sonra bi daha hic bilmedim:):):)))

    YanıtlaSil