25 Aralık 2010 Cumartesi

terry gilliam presents "1884 - yesterdays future"

steampunk'la ilgili bir dosya yayınlamayı düşünürken, takip ettiğim blog'lardan biri, kisaiyidir'de kapsamlı bir yazıya rast geldim. kutlukhan kutlu'nun sinema dergisi için şubat 2004'de yazdığı ve onun izniyle blog'da yayınlanan yazıya buradan da bağlantı verelim.

steampunk, sinemadaki karşılıklarından, edebiyata, tasarımsal objelerden çizimlerine varan uçsuz bucaksız, (benim için) oldukça ilgi çekici bir dünya.

bu kaydı da terry gilliam'ın pek çok filminde birlikte çalıştığı görsel efektler ve görsel animasyon uzmanı tim ollive'le üzerinde çalışmaya başladığı "1884 - yesterdays future" filminin videosunu izlediğimde paylaşmaya karar verdim. 19.yüzyıl avrupa'sını steampunk havasıyla soluyan bu kuklalı animasyon filminin videosuna buyurun.

2 yorum:

  1. valla bravo maMbo :) yoksa Jambo mu demeliyim :P
    bir yerlerde "1884"ü görmüştüm ama trailer araştırması için pek bi üşenmiştim :D
    paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. gösterdiğiniz ilgi için maMbo JamBo teşekkür eder, sayın Kabadayı.

    YanıtlaSil